  • Data: 2009-02-01 01:36:44
    Temat: Re: Pytanie do Dietera - JOW....
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gm136n$knl$1@news.interia.pl...
    | Czy jesteś w stanie poręczyć za tego gościa, że po wyborach nie wyprze się
    | tego co mówi przed wyborami:
    |
    | Sądzę, że wprowadzenie ordynacji JOW trzeba będzie wymusić na parlamencie
    | poprzez różnego rodzaju obywatelskie inicjatywy ustawodawcze - Rafał
    | Dutkiewicz, prezydent Wrocławia, o metodzie zamiany obecnej ordynacji
    | partyjnej na ordynację JOW
    | http://www.asme.pl/123335503674938.shtml

    Dutkiewicz wymyślił właśnie domiar za nadmetraż .. podwyżki sa blisko 100%, a
    zniżki poszły na spacer - czyli już ich nie ma ..
    w czasach komuny miało sie specjalne uprawnienia do odrębnego pomieszczenia -
    teraz, jak mieszka sie na więcej niż 80 m2 - idzie się na bruk .. bo 100%
    podwyżki po prostu większość nie wytrzyma .. szczególnie teraz ..

    oszołomstwo przekracza wszelkie granice .. jak należało naliczać kary umowne za
    złe wykonane inwestycje i brak oddania do użytku w ustalonym terminie [mam na
    myśli choćby ulicę Szewską i wykolejające się tramwaje]...to sie wręcz
    zapowiadało,. ze kary naliczane nie będą .. to jest super gospodarka ..
    musze przyznać, ze za Zdrojewskiego takiego draństwa nie było, a drogowcy wręcz
    drżeli przed nim.

    Trzeba skorzystać z systemu kanadyjskiego i po prostu odwoływać w trakcie
    kadencji głupich posłów.

    pozdr
    Barbara