    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do Pana Jerzego Olszewskiego....
    Date: Wed, 24 Jun 2009 11:06:23 +0200

    > Na tym zależy znakomitej większości polityków i JKM kiedy chciał sie
    > podczepić pod Giertycha, wiedząc że po=pis-lsd elity go nie dopuszczą i
    > tak do władzy, chyba miał cel analogiczny.

    Nie drogi Skippy. JKM-owi nie zależy na władzy. Jemu zależy na wolnym rynku.
    To jest ten fakt o którym mówi Michalkiewicz (1 min 30 sek filmu):

    Prawica po eurowyborach - debata w Stowarzyszeniu Wolnego Słowa (6)
    http://www.youtube.com/watch?v=cNPTiRCV_7Q&feature=r
    elated

    " [...] Lewica uważa że redystrybucja dochodu narodowego powinna odbywac sie
    poprzez rynek - tak uważa prawica, lewica uważa że redystrybucja dochodu
    narodowego powinna odbywac się pod przymusem, poprzez budżet
    państwa.....[...]".

    Znad granicy
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Znad-granicy,2,ID38
    1718069,n

    "[... ]Gdzieś-tak w październiku zacznie wreszcie nadciągać prawdziwy
    Kryzio. Czy - poza obniżką podatków - zdołamy namówić ICH, by znieśli cła?
    Ha!
    JE Donalda Tuska nie trzeba by nawet przekonywać. Być może 1/3 PO zdoła
    przekonać 2/3 PO . Być może PO zdołałaby przekonać koalicjanta. Być może
    (choć bardzo w to wątpię!) udałoby się przekonać Pana Prezydenta...
    ...ale tych durniów z Komisji Europejskiej przekonać się nie da.

    Właśnie dlatego jestem przeciwko tej "Wspólnocie". [...]"

    JKM zrobił sojusz z LPR i PR po to aby choć w minimalnym stopniu
    powstrzymać zbiurokratyzowaną Unię (pomimo róznic programowych), by mieć
    chociaz w minimalnym stopniu wpływ na ewentualne prowadzenie własnej
    polityki gospodarczej.

    Niestety naród tego nie poparł, na dodatek jest w niemalże w 100% za Unią, a
    UPR praktycznie nie istnieje.....

    Na swoje własne życzenie jetseśmy skazani na to co powie Aniela z Sarko , a
    Donald Tusk - marionetka w rękach większych graczy - musi wypełniać
    skrupulatnie to co mu podeślą Unijni komisarze z Brukseli (bynajmniej wcale
    nie wybierani drogą demokratyczną) .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/