  • Data: 2009-05-22 12:49:46
    Temat: Re: Pytanie do XXL-a (Sławka).
    Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Endriu <n...@i...pl> napisał(a):
    >
    > Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej?
    >
    > Żeby połączyć to jakoś z bliską Twemu sercu tematyką UPR informuję Cię, że
    > Dietę Optymalną od wielu lat wraz całą rodziną stosuje poznański działacz i
    > publicysta UPR Mariusz Waszak z Poznania.
    > Z tego co pisał schudł w tym czasie ponad 30 kg i pozbył się m.in. nadciśnienia

    znowu bezczelnie klamiesz. ten twoj waszak wcale nie stosuje diety optymalnej
    o ktorej piszesz.
    Moze kiedys ja stosowal, ale jak lekarze naglosnili ile jest juz tragicznych
    ofiar tej diety okrytej rzekomo w Bibli przez komunistycznego dietetyka, to
    jej zaniechal, zreszta podobnie jak i ty.
    Zalozyliscie szarlatanskie biznesiki w ktorych wykanczacie chorych Polakow.
    Teraz zrecie cholera wie co, ale dalej klamstwo optymalnosci tej diety jest
    utrzymywane, bo latwo wam ludzi zgromadzonych w sekcie terapeutycznej
    indoktrynowac politycznie i wykorzystac w kolejnych wyborach.
    Wiadomo na kogo optymalni beda glosowac, majac takie tegie umysly jak ty czy
    ten zalosny waszak ktory rwie sie do korytka za wszelka cene czy pulkownik
    komunistycznej milicji oficjalnie kierujacy sekta. A z tego waszaka to taki
    UPR-owiec jak z ciebie kaplan biblijny:)

    Ps. walesa juz nie stosuje tej waszej sekciarskiej diety, bo mu bajpasy
    musieli zalozyc? Widac na kaplana sie nie nadaje. Nie ta genetyka:)