  • Data: 2005-12-15 13:45:40
    Temat: Re: Pytanie o karte kredytowa w Citibank Handlowy
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2005-12-15 14:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Trzypion, gdy pisał(a):

    > I znów iodwołujesz się do leworzadnego prawa w naszym kraju... Nie
    > zauważasz, że coś tu jest nie tak w tej argumentacji?

    To pokaż mi taki system prawa w którym nie ma analogicznych przepisów.
    Te są żywcem przepisane z kodeksu szwajcarskiego, dodam dla ułatwienia.
    Zasada pacta sunt servanda nie jest zasadą bezwzględną. Podobnie jak
    zasada ignorantia iuris non excusat.
    Gdyby było tak jak ty byś chciał, to zamiast sądu wystarczyłby komputer.
    Nie słyszałem, żeby gdzieś wprowadzono podobne rozwiązanie.Weź pod
    uwagę, że sąd nie jest po to, żeby przyznać rację którejkolwiek ze
    stron, ale po to, aby zdecydować, która z nich ma rację.
    W tej konkretnej sytuacji, wcale nie chodzi, żeby babcię -słupa
    wybronić, ale o to, żeby ona też (albo i jej wnuczka) mogła przedstawić
    swoje racje. Co w tym widzisz lewicowego?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****