  • Data: 2006-10-14 16:58:44
    Temat: Re: RACHUNEK NIEZGODNY Z BRZMIENIEM BRAK DANYCH KREDYTOBIORCY
    Od: "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > I tak mialo byc? Moze ten znajomy ma jakas np. umowe, w ktorej jest
    > napisane kto ma byc odbiorca przelewu? Moze ktos inny?

    Pytasz serio, czy trochę jaja sobie robisz?

    W sumie, to ciekawy wątek może się zrobić; kto może być odbiorcą raty kredytu
    zaciągniętego w GE Money?

    Przyjęcie ponownie wysłanego przelewu ma proste rozwiązanie. Aż dziw, że nikt
    na nie do tej pory nie wpadł.
    Otóż siódmego była pełnia księżyca. W tej złej atmosferze jakiś nadgorliwiec
    cofnął przelew. Za kilka dnia blask księżyca zelżał i przelewy przeszłe
    wszystkie.

    Jestem pewien, że w Gdańsku, na Elżbietańskiej w przedpokoju prezesa wisi
    zmiana regulaminu uwzględniająca wpływ faz księżyca na księgowanie przelewów.
    A że jak powszechnie wiadomo, bank może wszystko, a klient nic, więc
    zamiłowanie teściowej prezesa GE Money do astrologii jest najbardziej
    prawdopodobnym wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji.

    Drugie, mniej prawdopodobne wytłumaczenie to takie, że przelew cofnął ktoś
    czytający tę grupę.
    Po liczbie osób poważnie zastanawiających się, czy GE Money Bank, a nie GE
    Money Bank przy ulicy Elżbietańskiej, kwalifikuje przelew do odrzucenia z
    powodu braku danych kredytobiorcy wnoszę, że nadgorliwców ci u nas dostatek.

    Strach się bać, co by było, gdyby ktoś wpisał jako odbiorcę np. GE Many Bank.

    Ponieważ nie sądzę, by takie wybiórcze odrzucanie przelewów wynikało z
    celowego działania ani były efektem polityki banku, byłoby dobrze, by ludzie
    odpowiedzialni za procedury doszli do wniosku, że tu akurat dano pracownikom
    zbyt dużo swobody. Zawsze może się trafić, że przed monitorem zasiądzie
    nadgorliwiec z klapkami na oczach i o umyśle tak ścisłym, że aż głowa boli z
    ucisku. Żadna firma nie może odpowiadać za pracownika - czarną owcę, który
    cofa przelew przekręcając przy tym nazwisko, ale może i powinna stworzyć takie
    procedury, by czarna owca nie mogła narobić szkód.

    P.S.
    Odwiedziłem znajomego z pytaniem o samopoczucie i pod wymyślonym naprędce
    pretekstem zajrzałem do umowy. Kredyt zaciągnięty w GE Money banku, z siedzibą
    w Gdańsku przy ulicy Elżbietańskiej.

    Dla mnie sprawa zakończona. Niesmak pozostał.