    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: RENEGOCJOWANIE KREDYTU
    Date: Thu, 26 Mar 2009 21:19:06 +0100

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:57:21 -0700 (PDT), p...@w...pl napisał(a):

    > Witam My mamy kredyt długoterminowy w Polbanku, dzisiaj byliśmy i
    > przedstawiono nam opcję składającą się z dwóch wariantów spłata
    > różnicy ok 90 tyś lub podwyższenie marży o 0.5 %. I po dalszych
    > negocjacjach stanęło na tym, ze nie mamy wyjścia bo nie ma innej
    > opcji. Spłaty rat mamy jak w zegarku, mąż ma u nich konto firmowe,
    > konto prywatne mamy również, kredytowe + lokata !! I i tak dla nich to
    > nie jest wystarczająca wiarygodność, więc ja nie rozumiem po co ten
    > cyrk z pozyskiwaniem wiarygodności jako klient banku. To jest jakaś
> [...]

    Napisałaś tyle co kot napłakał a forma w jakiej to piszesz może wskazywać
    na jakąś prowokację. To tak jak wejść na forum celowo i nie czytać tematów,
    które dotyczą problemów omawianych tutaj od minimum 3 dni.

    Powiedzcie coś o Waszym kredycie?
    100% kredytowania, 130%? Wkład własny? Kiedy braliście kredyt?
    Co usłyszeliście kiedy mówiliście, że nie podpiszecie aneksu?

    Jeśli prawdą jest, że Polbank-u nie intersuje, że ich klient mający
    hipotekę ma oddzielnie kilka kont, ma spora lokatę oszczędnościową a dla
    nich nie liczy się terminowe spłacanie rat to ewidentnue dowodzi, że ktoś u
    nich popełnił sporą gafę i pali im się grunt.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.