  • Data: 2009-10-14 13:51:21
    Temat: Re: ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 22:08:16 +0200, Michal napisał(a):

    > Witam
    >
    > Przekonajcie mnie, dlaczego to jest zły pomysł? Może przeniosę KK z Citi
    > do mbanku i pozostanę wierny tylko jemu ;) Łatwiejsza spłata (bo
    > automatyczna), łatwiejsze kontrolowanie zadłużenia i w ogóle. Wiadomo-
    > Citi ma mnóstwo plusów dodatnich i kilka plusów ujemnych. Chcę posiadać
    > tylko jedną KK + kartę debetową. Pomijam opłaty, bo nie zakładam ich
    > istnienia (Citi mnie zwolniło, w mbanku łatwo się zwolnić ilością
    > transakcij)
    >
    > Przewinęła się wiele razy opinia, że ROR + KK w jednym banku to zły
> [...]

    To chyba po prostu tak zwana dobra praktyka. Wiadomo, że bank w razie
    jakiś sporny kwestii w sprawie transakcji na Twojej kk, raczej nie
    pokryje ich z konta ROR - jednak mając kk i ROR/KO w jednym banku
    istnieje prawdopodobieństwo, iż takie coś zdarzyć się może, małe bo małe,
    ale istnieje. Dlatego, żeby na 100% uniknąć tej mało prawdopodobnej
    sytuacji na grupie polecają kk nie tam gdzie główny ROR a Ty rób jak Ci
    wygodnie ;)

    --
    xbartx