  • Data: 2003-11-26 15:48:43
    Temat: Re: [RP] Szansa na niższe prowizje
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Wlasnie po to. Albo ja nie rozumiem pytania.

    Hmmmm, elektroniczna portmonetka, to nic innego jak garsc drobniakow,
    wiec na dobra sprawe w ogole nie trzeba tego zabezpieczac (pod wzgledem
    identyfikacji uzytkwnika, a nie przechowywanych danych dotyczacych jej
    zawartosci finansowej).

    > Zeby mozna bylo odroznic wlasciwego usera od zlodzieja.

    A CA to pies? Ale OK. Jesli chodzi o karty bedace gdzies pomiedzy
    prymitywna portmonetka, a kartami autoryzowanymi zewnetrznie. I co niby
    PIN jest gdzies na karcie umieszczony? Tak explicite? Przeciez to
    kompletny bezsens. Powinien byc w formie zakodowanej, a PIN wprowadzany
    przez uzytkownika jest kodowany i wtedy porownywany. To tak a propos
    analogii, o ktorej bylo dalej.

    > Dlatego wlasnie napisalem ze taka analogia nie ma miejsca, choc na
    > pierwszy rzut oka moze sie wydawac ze jest inaczej.

    Nic z tego nie rozumiem, ale niech bedzie.

    Bartol