eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych › Re: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    Date: Sun, 06 May 2012 14:43:06 +0200

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote on 2012-05-06_1:15

    > Faktycznie, zerknąłem w ich ofertę dla firm i prezentuje się
    > ciekawie - <http://www.volkswagenbank.pl/konto-firmowe.html>
    > Kolega zakłada małą firmę i szuka czegoś sensownego i niedrogiego
    > w utrzymaniu, pomagam mu znaleźć.

    Tylko, żeby (jeśli się zdecyduje) *zaczął* od założenia e-konta na
    i PLUSkonta siebie (tego ostatniego nie opłaca się teraz używać
    bo przelewy po 2 złote, ale o ile pamiętam jest potrzebne do
    którejś "darmowości")- to mu da kartę debetową za darmo i token za
    darmo. A potem to już i konta na dg są za darmo (token ma się
    tylko jeden - bo jest na osobę, a z dg na prywatne zawsze może
    przelać i wypłacić osobistą kartą).

    > Zerknąłem też w Millennium i nurtuje mnie tam pewna nieścisłość
    > między TOiP a informacją na stronie -
    > <http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroni
    czna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pot
    wierdzenie-transakcji/pytania-i-odpowiedzi>
    > która podaje, że (Jaki jest koszt korzystania z H@sełSMS?)
    > "Korzystanie z H@sełSMS nie ponosi za sobą dodatkowych kosztów.
    > Aktywacja usługi jest bezpłatna a za wysyłane SMS-y z H@słamiSMS
    > zapłaci Bank." a TOiP w PDF-ie na to: "Opłata za SMS do
    > autoryzacji zleceń w Millenecie dla Klientów
    > Indywidualnych/Biznes" to 25 groszy. Wie ktoś?

    Mam takie konto ale martwe - bo założyłem tylko po to aby mieć kk
    do makro, więc nie wiem :-)

    e-ochrony-prawnej.asp>

    A ma to ktoś i korzystał?

    witrak()