  • Data: 2006-11-20 22:22:20
    Temat: Re: Rachunek za prąd przelewem
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    my newsreader told me that Krzysztofsf wrote:

    > numer i data faktury, okres za jaki placisz i za co,twoje dane + adres oraz
    > numer klienta.
    > Najwazniejszy jest numer faktury.

    Mam coś takiego:

    Faktura VAT (Rozliczeniowa) nr: xxxxxxxxxx

    Informacje o punkcie odbioru...... XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX
    (co ciekawe to zawiera nie tylko cyfry ale i litery)

    a potem na blankietach:

    POTWIERDZENIE DLA WPŁACAJĄCEGO xxxxxxxxxxxx
    XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX 1

    czyli ten sam numer co "informacje o punkcie odbioru", plus ostatnia cyfra,
    zmieniająca się co miesiąc

    a nad adresem EnergiiPro mam jescze jakiś długi numer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Numer faktury VAT nie pojawia się ani razu na blankietach (a przecież to tymi
    blankietami się płaci na poczcie).

    Zarówno na fakturze jak i blankietach powtarza się ten identyfikator z cyframi
    i literami. Co miesiąc zmienia mu się ostatnia cyfra. No i jest jeszcze ten
    długi numer na górze blankietu. I jeszcze potwierdzenie dla wpłacającego.

    Które z tych rzeczy mam umieścić w tytule przelewu? Przecież tytuł przelewu
    chyba nie może być aż tak długi.