  • Data: 2012-05-23 11:49:30
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: Paweł U. <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pan Sowa" napisał w wiadomości grup

    Jakich rachunków bankowych używacie ?

    [...]

    1. Inteligo /poniemieckie/ - obecnie jako podstawowy z kartą debetową. Jak
    dla mnie popsuli sobie poważnie opinię po zeszłorocznej dwustopniowej
    migracji na nowe zasady. Najpierw zaproponowali coś jak brak oprocentowania
    środków za brak opłat, a w dwa miesiące po nieodwracalnej migracji dołożyli
    kilkuzłotową opłatę za nieużywaną kartę! Byłem poza Polską, to nieźle mnie
    wkurzyli. Teraz jestem czujny.
    2. Kredyt Bank /proszę się nie śmiać/ - oszczędnościowy rachunek walutowy.
    Wybrany kilka lat temu ze względu na brak opłat za brak minimalnych środków,
    do przerzutu zza granicy funtów. Podpadli ze dwa lata temu jak na święta
    chciałem wybrać chyba z tysiąc, a "pani" zaproponowała dostarczenie ich po
    nowym roku! Zakończyło się awanturą i wybraniem całej kasy - dostarczyli na
    wigilię. Do zamknięcia.
    3. Barclays UK - podstawowy przez parę lat, a teraz zapasowy. Prawie
    wszystko bez opłat, włącznie z kartą kredytową - brak TOiP! Mają swoje
    dziwactwa, ale do przełknięcia. Do zamknięcia przed wygaśnięciem kart.

    4. Paypal - założony na potrzeby zw. z eBay i do przerzutu "drobnych" między
    krajami.

    Paweł