  • Data: 2012-05-25 22:03:35
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jpe8ah$gni$1@inews.gazeta.pl...

    > To samo polecam Tobie, bo wyglądasz na typową "ofiarę" systemu bankowego.

    > Problem polega na tym, że dla mnie banki pełnią funkcję WYŁĄCZNIE (99,9%)
    > depozytową, więc jest to dla mnie sprawa kluczowa.

    > I to jest Twój problem nad którym się zastanów. To nie jakiś "derektor"
    > sprzedaży w BRE będzie decydował o tym czy ja będę płacił kartami 100,
    > 1000
    > czy 1000000 złotych i ile będę za to płacił, dlatego wszystkie ich karty
    > wywaliłem do koszta. Zresztą ja w sklepach płacę wyłącznie gotówką, a w
> [...]

    Ja nikogo nie będę bronił, przecież jak masz duże depozyty to masz w banku
    indywidualne oprocentownie i usługi wiec w czym problem, no chyba, że ktoś
    ma depozyt 1000zł i krzyczy jak to bank na nim zarabia.

    Co do ofiar systemu bankowego, na szczęcie nigdy nie miałem dużych
    problemów.
    Choć raz dostałem karę w Mbanku za KK bo zapomniałem zapłacić parę groszy
    dokładnie parę groszy chyba 3gr i naliczyli mi 30zł wieć KK znalazła się w
    smietniku bo cieżkiej rozmowie przez telefon i nie zalatwienie przez Pani bo
    system nie daje jej takie możliwośći, oczywiście dalej chcą mi dać KK, ale
    jak wspominam o dawnej sytuacji to koniec rozmowy.

    Widocznie mbank ma dużo chętnych, skoro dobrze mu się wiedzie. Ci co mają
    kasę nie lokują w banku, ale gdzie indziej.
    Lepiej kup sobie dom w Portugali nad wodą, lepiej zrobisz :)