eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunki uniwersalne ROR/IDGRe: Rachunki uniwersalne ROR/IDG
  • X-Received: by 2002:a81:4e16:0:b0:341:91b4:1fba with SMTP id
    c22-20020a814e16000000b0034191b41fbamr19499886ywb.227.1662237418784; Sat,
    03 Sep 2022 13:36:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:4e16:0:b0:341:91b4:1fba with SMTP id
    c22-20020a814e16000000b0034191b41fbamr19499886ywb.227.1662237418784; Sat,
    03 Sep 2022 13:36:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.usenet
    .blueworldhosting.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 3 Sep 2022 13:36:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.240;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.240
    References: <63105f1e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <63106bb3$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <teq121$mil$1@news.icm.edu.pl> <tevdjo$1v8p$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Rachunki uniwersalne ROR/IDG
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sat, 03 Sep 2022 20:36:59 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664609
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 3 września 2022 o 21:19:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > > sobota, 3 września 2022 o 13:25:46 UTC+2 Poldek napisał(a):
    > >
    > >> mBank ma wiele wad - jak każdy bank.
    > >> Główna wada to niekompetencja pracowników, udzielanie błędnych
    > >> odpowiedzi na zadane pytanie, nie załatwianie spraw.
    > >
    > > mBąk to gra komputerowa.
    > > I to z tych darmowych.
    > > Ciekawe, że wielu klientów kocha go miłością BDSM, podobnie jak
    > > skarbonkę czy żubra.
    > Nie wiem o co Ci chodzi. SOA#1

    Ale czy ja narzekam na darmowe gry komputerowe?
    Tylko w takie gram.
    Nawet jak nie były darmowe to zapłaciłem tylko za spiracone "aces of pacyfic", warto
    było.
    Ale jak coś idzie nie tak to zostajesz sam.

    > > Jak wyrosłem z gier - tzn. po ślubie potrzebowałem mieć ROR własny i
    > > drugi wspólny, to mBąk nie umiał.
    > Już umie. Sam tak mam.

    Widocznie miałeś szczęście ożenić się później niż ja.
    Bo po paru latach naumiał się, wiadomo, nawet 10 ROR można mieć (wielkie mecyje, w
    inteligo można 1000).
    Albo nie potrzebowałeś od razu po ślubie.
    Mi proponowali jedynie wspólne ekonto i indywidualne izzy.
    Hmm, a może nawet była opcja wspólnego izzy? To by było...

    > > Zaś pani w śp. db była autentycznie zdziwiona, że ja się pytam, czy tak się da.
    > > W db też było już za darmo, mBąk poszedł w odstawkę na backup.
    > A mogę założyć konto w DB? :P zresztą system DB wspominam jako jakiś
    > koszmar.

    Jak jesteś korpo to możesz ;P
    Ja numery tych rachunków wciąż mam w santander.
    Ale oprócz tego (i mbąka) jeszcze milka, citi, bnpp, inteligo,
    IKA, N26 i curve.

    System db, ten stary, był dobry, prosty i szybki.
    Ten nowy to był shit (to samo ma chyba do tej pory boś, podobny był też ten nowy
    eurobanku - widać dla db i eb były to gwoździe do trumny - eb zaraził też tym shitem
    milka).

    > > Ale jako główny bank...
    > Mam, używam, działa.

    Trudno by było po tylu latach wciąż psuć proste rzeczy, tego by nikt nie wytrzymał.
    Ja też mam, mało używam, przelewy i bankomaty działają.
    Ale robić coś bardziej skomplikowanego na serio raczej bym nie ryzykował.
    KK wyrabiałem testowo i dla jaj, więc nie udało się im mnie zdenerwować. Ale
    podejście do klienta dobrze odzwierciedla opłata za podniesienie limitu KK.

    Nie żeby inni byli jacyś wspaniali.
    Ale pewną sztuką jest nie trzymać nawet poziomu minimum ;P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1