eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunki uniwersalne ROR/IDGRe: Rachunki uniwersalne ROR/IDG
  • X-Received: by 2002:a25:86c7:0:b0:6a9:4d0d:5ed9 with SMTP id
    y7-20020a2586c7000000b006a94d0d5ed9mr1819708ybm.301.1662386125775; Mon,
    05 Sep 2022 06:55:25 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:86c7:0:b0:6a9:4d0d:5ed9 with SMTP id
    y7-20020a2586c7000000b006a94d0d5ed9mr1819708ybm.301.1662386125775; Mon,
    05 Sep 2022 06:55:25 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.us
    enet.blueworldhosting.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds
    -media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-group
    s.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 5 Sep 2022 06:55:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <63105f1e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <63106bb3$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    <teq121$mil$1@news.icm.edu.pl> <tevdjo$1v8p$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <2...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Rachunki uniwersalne ROR/IDG
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 05 Sep 2022 13:55:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 5785
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:664644
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 5 września 2022 o 15:19:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > > Ew. polecę santander - ostatnio mi się tak mimowolnie ztestowało, nie było
    środków
    > > na zlecony przelew, ale że to ping-pong, to pojawiły się w środku dnia - i
    przelew
    > > został zadanego dnia zrealizowany.
    > Jakiś czas temu znajomy chciał przelać w sobotę (wewnętrznie) - czekało
    > do poniedziałku. Ale może miał pecha.

    W santanderze? Hmm, sprawdzę.
    Może miał pecha, albo może to jednak nie był przelew wewnętrzny.

    Kiedyś wynajmowałem garaż firmie, która też miała rachunek w tym samym banku - ale
    chyba
    wtedy jeszcze to było db.
    Mieli płacić pierwszego, to zlecali w ostatni dzień roboczy poprzedniego miesiąca tak
    jakoś po 15 - no
    i zonk, bo od razu dochodziło. No i od razu obciążało. Ciekawe, jak to księgowali.

    > >> I ze znanych mi banków takie "działanie" zapewnia w zasadzie mbank i
    > >> inteligo.
    > >
    > > A jaki zbiór dopełnia Twój zbiór znanych banków?
    > Mille (jakiś czas temu), citi, alior (+kantor), nest.
    > MIałem więcej ale nie pamiętam.

    I we wszystkich zonki na poziomie "nie do używania"?

    > >> > KK wyrabiałem testowo i dla jaj, więc nie udało się im mnie
    > >> > zdenerwować. Ale podejście do klienta dobrze odzwierciedla opłata za
    > >> > podniesienie limitu KK.
    > >> W czasach blukesza wyrabiałem dużo kart kredytowych w
    > >> mbanku. Działało. wątpię, żeby zepsuli.
    > >
    > > No to teraz wygłosiłeś mądrość w rodzaju: "Imperium Rzymskie nadal istnieje,
    > > bo kiedyś byli bardzo potężni." ;P
    > Opieram się na tym jak rozwijają system.

    No to chyba rzeczywiście tylko na tym, "jak rozwijają", spuszczając miłosierną
    zasłonę
    milczenia na "wielki skok" przy transformacji kwiatek->pasiak.
    Potem rzeczywiście mogło być tylko lepiej (choć to raczej w stylu Micheala Jacksona -
    systematycznie
    się wybielają).

    > >> > Nie żeby inni byli jacyś wspaniali.
    > >> > Ale pewną sztuką jest nie trzymać nawet poziomu minimum ;P
    > >> Ale cały czas nie rozumiem o czym piszesz. Mi po prostu działa.
    > >
    > > Mi "po prostu" też, pisałem kilkukrotnie.
    > > Ale oczekuję czegoś więcej niż "po prostu" - szczególnie, ze u konkurencji
    > > mam coś więcej w tej samej cenie.
    > > Stąd moje przekonanie, że klienci po prostu kochają mBąk - i często
    > Nie. Po prostu jest "wystarczająco dobry", zeby nie ponosić "kosztów
    > transakcyjnych zmiany". I to zdaje się już napisałem kiedyś. Nic nie
    > poradzę, że nie rozumiesz i obrażasz innych przy okazji.

    BDSM to nie jest obraźliwe - poczytaj definicję.
    A dokładnie o tych "kosztach transakcyjnych zmiany" piszę, że one niby takie
    straszliwe, to już lepiej męczyć się z mBąkiem - "lepszy stary, znany wróg, niż nowy
    nieznany".
    Przy DG jest nieco gorzej, ale przy ROR fizolskim jedynym problemem może być
    zmiana konta u pracodawcy z gatunku tych trudnych, np. DBFO.
    Ale to można ominąć w ten sposób, że raz w miesiącu przelewamy sobie pensję
    ze starego do nowego banku - przy okazji mając dodatkowy plus w postaci
    posiadania dwóch banków, bo jeden zawsze może się popsuć, mieć przerwę itp.
    No chyba że mówimy o poziomie, gdzie trudnością jest to, że ST jest różowo-szary, a
    nie
    niebiesko-biały, i że menu jest poiomo u góry a nie pionowo z boku strony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1