  • Data: 2010-03-19 07:13:25
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
    > Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei

    Jak mam byc nie wkurwiony jezeli ta pookraglostolowa banda dzień po dniu
    okrada
    mnie na 5000 zl rocznie ?.

    Impotencja potentatów
    http://prawica.net/opinie/21185

    "[...] Tymczasem dlug publiczny Polski siegnal 700 miliardów zlotych i
    powieksza sie z szybkoscia co najmniej 1500 zlotych na sekunde, czyli 130
    milionów zlotych na dobe. Koszty obslugi tego dlugu w przyszlym roku moga
    wzrosnac nawet do 35 miliardów zl. rocznie, czyli 900 zl na mieszkanca.
    Oznacza to, ze statystyczna 5-osobowa rodzina bedzie musiala tylko z tego
    tytulu oddac lichwiarskiej miedzynarodówce prawie 5 tysiecy zlotych. [...]".

    Jak mam być nie wkurwiony jeżeli ta pookrągłostołowa banda ordynarnie wycina
    polityków którzy próbują wprowadzić zakaz ustalania defiocytu budżetowego ?.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Ja tych czerwonej mafii nienawidzę Fatso .... I to nie są żadne zwidy ani
    fatamorgana. Ta MichnikowskoSolorzowskoWalterowska z rodowodem WSI realnie
    istnieje i realnie robi wode z mózgu moim krajanom.

    Nie nawidze tych chujów, i bardzo ubolewam nad tym że moi krajanie dają się
    robić za wała tym skurwysynom.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/