  • Data: 2010-03-22 14:15:52
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:ho7s9d$jbb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Przemek"

    > A co miało SD do załatwienia paszportu bez rozmowy itp spraw?
    > Nie czaje związku ew. tłumaczenia.

    Mialem na mysli to ze przeciez mogl miec Korwin jakies dobre relacje z kims
    waznym w SD wiec ten ktos mogl mu pomoc w zalatwieniu paszportu lub
    stypendium o ktorym wspominal Viper.
    To ze SD bylo przydupnikiem PZPR to wiem -tak samo jak ZSL bylo tez.

    Lysiak tez pisal ze jak mu odmowiono paszportu to po interwencji prof
    T.Polaka otrzymal go jednak.