  • Data: 2012-04-02 20:26:04
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-02 10:09, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
    > - na razie mam demo ;)

    Przyjemna dla oka może i jest ale funkcjonalność beznadziejna, trzeba
    nosić przy sobie listę kodów jednorazowych żeby przelewy robić. Nie wiem
    jak oni wpadli na ten pomysł ;). Serwis transakcyjny przez www bardzo
    "ciężki", mało przejrzysty. Nie można ustawiać limitów na transakcje
    internetowe, nie można otrzymywać powiadomień sms/mail o
    przelewach/autoryzacjach kart. Konto miało być aktywne od razu po
    podpisaniu umowy (tak mi powiedzieli w oddziale) ale dalej w szczegółach
    jest 'blokada rachunku'. Dzwoniłem do nich i konto zostanie odblokowane
    przez specjalny zespół ds. rachunków, który znajduje się w Katowicach
    jak otrzymają moje dokumenty :D. Oferta KK beznadziejna, drogie i bez
    żadnych profitów. Konto lokacyjne 4% mocno poniżej średniej. To tak na
    gorąco to co się dowiedziałem, baboli pewnie jest dużo więcej. Jak
    szedłem do oddziału to przez chwilę pomyślałem że może nawet jest szansa
    żeby przejść do nich z aliora ale teraz wiem że to niemożliwe ;). Ale
    podziękuje ładnie za 200zł.