  • Data: 2012-04-02 20:51:41
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-02 20:32, neoniusz pisze:

    > Nie wiem jak ty wpadles na taki pomysl? Skad jakas karta kodow? Mialem
    > juz konto w R. i jakos sie nie spotkalem. A z aplikacji mobilnej
    > korzystalem na iphone.

    Osoba w oddziale poinformowała mnie, że przelewy z aplikacji mobilnej są
    zatwierdzane kodami jednorazowymi ponieważ większość telefonów nie może
    jednocześnie korzystać z sieci i obsługiwać smsów. Po zalogowaniu do
    konta w Ustawieniach - Bankowość Mobilna jest opcja "Hasła jednorazowe"
    z opcją zamówienia takowych więc wygląda na to że ten człowiek miał
    rację. Może przelewy na iphonie robiłeś własne albo "zaufane" (jest w R
    w ogóle jest coś takiego)? Mi chodzi o przelewy gdzie nr konta wpisuje z
    palca. W jaki sposób są one autoryzowane?