  • Data: 2012-04-30 22:33:09
    Temat: Re: Raiffaisen i Polbank fuzja
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-30 21:45, mohonk pisze:
    > Zaciekawiło mnie to co napisałeś i zadzwoniłem na infolinię Rajfiego.
    > O żadnej promocji i liście zawodów tam nie słyszeli - panienka ściemniała
    > jedynie o zwolnieniu z opłat za obroty na karcie... Dostałeś na to jakiś kwit?

    Może to zależy od karty ? Powiedziano mi że promocja jest jedynie na
    Class&Club ale mnie i tak tylko ta interesuje ze względu na
    ubezpieczenia i rabaty.

    Usłyszałem to od dwóch niezależnych konsultantów i było to nagrywane
    więc w razie czego powołam się na to. Zresztą banki prawie nigdy nie
    dają potwierdzeń różnych fajnych promocji pisemnie co nie zmienia faktu
    że zawsze one działały. W końcu umowa ustna to też umowa, a jeżeli
    dodatkowo jest nagrywana to ciężar dowodu jest raczej łatwy do
    przeprowadzenia :)

    Poza tym ma to być zaznaczone we wniosku, którego jeszcze na oczy nie
    widziałem bo póki co procedura była telefoniczna. Oczywiście będę chciał
    na to dokument papierowy ale jeżeli nie dostanę to trudno, zaryzykuję :)