  • Data: 2007-06-06 22:27:49
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    news:f47bt6$9n1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Widac zle trafiles.

    Ale to nie jest problem trafiania tylko procesu. Dla mnie mniejsza wage maja
    uchybienia typu brak regulaminu, czy niezaznaczone opcje rezygnacji z
    ubezpieczen. Wieksze znaczenia ma zakres danych majatkowych, brak
    egzemplarza wniosku (a najlepiej umowy) dla klienta, nieuzasadnione zakres
    danych osobowych przy karcie dodatkowej w tym podpis.
    Nie sa to rzeczy zalezne od doradcy czy oddzialu, ale procedura akceptowana
    przez prezesa banku lub inne bardzo wazne osoby.

    MK