eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - regulamin i moje wątpliwości.Re: Raiffeisen - regulamin i moje wątpliwości. - PIĘTNUJĘ TEN BANK!
  • Data: 2006-01-04 14:51:21
    Temat: Re: Raiffeisen - regulamin i moje wątpliwości. - PIĘTNUJĘ TEN BANK!
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dawid Kulbicki wrote:
    > Tomasz wrote:
    >
    >> 1. Martwi mnie zapis § 15 ust. 2...
    >
    >
    > Reklamować możesz wszystko, a bank wprowadził taki zapis aby mógł w
    > ogóle obciążyć posiadacza. Ale w przypadku wątpliwości musi udowodnić,
    > że dokonałeś tej transakcji. Bank rozliczając transakcję dokonaną przy
    > użyciu POSa nie wie czy podpis jest prawidłowy, ani nawet czy jest.
    > Wtedy dopierą żąda dokumentu obciążeniowego od akceptanta i jeśli tam
    > nie ma podpisu lub podpis jest podrobiony, to jest przawdopodobne, że to
    > nie ty płaciłeś.

    Nie masz racji.
    Przeczytaj dokładnie zapis i poproś o wykładnię Banku.
    "nie zwalnia z odpowiedzialności za dokonaną transakcję"
    Zgodnie z otrzymaną wykładnią Banku transakcja taka może ale nie musi
    być uznana na korzyść klienta. Cytuję: "Jeśli do transakcji doszło z
    winy klienta (...) nie zostanie uznana. W przypadku zgłoszenia faktu
    kradzieży karty przed dokonaniem reklamowanej transakcji (...) klient
    nie poniesie szkody (...) o ile dopełnił obowiązków o których mowa (...)."

    >
    >> 2. Martwi mnie również zapis § 36 ust. 5 pkt 2...
    >> Czy mam rozumieć, że Bank w ogóle nie odpowiada za transakcje
    >> internetowe?...
    >
    >
    > Bank nie odpowiada. Zazwyczaj odpowiada akceptant lub agent rozliczeniowy.

    Dostałem pisemną wykładnię: odpowiedzialność spoczywa na kliencie.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1