eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffi - zastrzeżenie kartyRe: Raiffi - zastrzeżenie karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: mm <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffi - zastrzeżenie karty
    Date: Thu, 22 May 2014 21:31:57 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 46
    Message-ID: <llljae$f9k$1@adenine.netfront.net>
    References: <e...@g...com>
    <llk6sr$qn3$1@usenet.news.interia.pl>
    <a4eu0zm3eurn$.1tpp3lflvsw1m.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 93.181.133.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: adenine.netfront.net 1400787086 15668 93.181.133.70 (22 May 2014 19:31:26
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 May 2014 19:31:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <a4eu0zm3eurn$.1tpp3lflvsw1m.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140522-0, 2014-05-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602731
    [ ukryj nagłówki ]

    Borys Pogoreło pisze:
    > Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):
    >
    >>> Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...
    >>
    >> Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie
    >> zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może
    >> nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".
    >
    > Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
    > aż miło :)
    >
    Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna. Zadzwoniłem po raz kolejny na
    infolinię i dowiedziałem się w końcu, że karta zostanie zamknięta "zgodnie z
    moim wnioskiem tj. 30 dni od dnia zmiany regulaminu". To, że się wkurzyłem to
    mało powiedziane. A jak jeszcze powiedziała mi ta dziewoja przez telefon, że to
    zgodnie z moją dyspozycją, którą "ona widziała w systemie", to nie wiedziałem
    czego się złapać, żeby nie trzasnąć telefonem o glebę. Więc jej odczytałem tę
    moją dyspozycję, ze szczególnym wskazaniem na podwójnie powtórzone zdanie o
    braku mojej akceptacji dla nowego regulaminu, a tym samym rozwiązaniem umowy z
    dniem wprowadzenia zmian. Jak zapytałem jak to w takim razie może oznaczać
    rozwiązanie 30 dni po dniu wprowadzenia zmian regulaminu, to mi odpowiedziała,
    że mam przestać na nią krzyczeć, bo ona tylko przyjmuje reklamacje i nie zajmuje
    się odpowiedziami na wnioski klientów. :O
    Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
    Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.



    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1