-
Data: 2003-02-02 11:01:12
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 2 Feb 2003 10:07:11 +0100,
osoba podpisana: a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl>
napisała:
>
>> Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
>
> No i własnie dokładnie przyczepiłem się tytułu Twojego posta. Nic nie
> sprawdziłeś do końca (sam to napisałeś), bo po co się męczyć ? - lepiej od razu
> napisać w niusach coś ciekawego - przyciągającego uwagę ;))
>
>
>> Natomiast _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
>> pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
>> zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
>> Niestety RCB nie jest jedyny :-(
>
> Z tego co się orientuję to w każdym banku obowiązują takie regulacje, że klient
> posiadający w nim np. rachunek ma prawo zgłosić zapytanie lub reklamację
> dotyczącą swojego problemu, a bank ma obowiązek to wyjaśnić ;)))
>czy może w tym
> przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????
>
Regulacje pewnie są, jeśli koniecznie chcesz mogę zgłosić pisemnie
reklamacje. Tylko na przykład:
Próba wyjaśnienienia szczegółów przelewu w ING na kasę mieszkaniową
trwała tydzień i gdyby nie jedna dobra dusza to pewnie by się to nie
skończyło.
Próba wyjasnienia dlaczego przelewy (tym razem w mBanku ) 2
stycznia poszły nie w takiej kolejności jak deklaruje bank. Odpowiedzi
różne.
W przypadku tej awarii KIR-u w zeszłym roku. Pracownik Rajfiego nie
potrafił nic sensownego odpowiedzieć, nie wpadł na pomysł, żeby "pchnąć"
gdzieś dalej.
Więcej ?
Dlaczego niby tym razem miałoby być inaczej ?
O juz wielokrotnie przytaczanym wypinaniu się banków na klientów, którym
nie chcą udzielić kredytu szkoda pisać.
Nietety, wygląda na to że dopiero publiczne napiętnowanie zmusza ludzi z
banku do zającia się sprawą. I co dziwniejsze, z obsługą niestandardowych
sytuacji jest coraz _gorzej_[2] choć wydaje się że powinno byc
odwrotnie.
>
>> [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
>> rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
>> pracodawcy"
>
> O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
> który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
> innego pracodawcy ?????
Chcesz powiedzieć, że ze służbowego komputera możesz sobie bluzgać
klienów ?[1]
KJ
>
>
> A.
>
KJ
[1] - bo mimo wszystko nie wierzę, że jest to włamywacz który wpiął się
w sieć rajfiego i z niej pisze.
[2] - a przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie.
--
EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping
Najnowsze wątki z tej grupy
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
Najnowsze wątki
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych