eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Rezygnacja z karty › Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
  • Data: 2012-06-21 19:41:22
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-06-21 15:20, Konfabulator pisze:
    > Widzieliście jakie z nich spryciarze?
    >
    > "Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    > Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do
    > Banku:
    >
    > 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
    > 2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane
    > przez Policję, jeżeli karta została skradziona. "
    >
    > Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?
    >
    > Czy na infolinii można rozwiązać umowę o kartę czy też w inny sposób można się
    > jej pozbyć w trybie natychmiastowym?

    W systemie jest 'pownien' a w regulaminie 'Użytkownik Karty jest
    zobowiązany dostarczyć' ale o sankcjach nie piszą więc luz ;)

    Dużo gorzej prezentuje się zapis:

    Po zgłoszeniu zastrzeżenia Karty, o ile dyspozycja Posiadacza bądź
    Użytkownika Karty nie stanowi inaczej, Bank wydaje nową Kartę.

    A zastrzegając w systemie transakcyjnym nie miałem opcji, że nie chcę
    nowej... po prostu zastrzegli i już. Jutro pójdę do oddziału
    wypowiedzieć umowę i spróbuję wyjaśnić kwestę karty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1