    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranging kk według Open Finance
    Date: Wed, 27 May 2009 12:43:17 +0200

    k...@o...pl pisze:

    > Ciekawe czy inni operatorzy zrobią coś podobnego - ich oferty
    > wyglądają bardzo marnie przy tej karcie. Karta Polbank Era to
    > przykład, że karta może być tak dobra, żeby zachęcać do zmiany
    > operatora.

    Mnie potwierdzenia smsowe (mam taktaka) nie działają, ale ostatnio
    dostałem info przypominające o spłacie karty.
    Poza tym przecież taktaki nie są rejestrowane. Jak ktoś nie ma to może
    dogadać się ze znajomym i podać jego numer we wniosku...chociaż chyba
    nabycie prepaida nawet na chwilę jest chyba łatwiejszym rozwiązaniem.

    Natomiast w zestawieniu brakuje warunków zwolnienia z opłaty w kolejnym
    roku. Co innego zrobić 36 transakcji na kk Polbanku, a co innego 12k zł
    na karcie GEM.

    Karty Polbank Era nie ma w zestawieniu, nie znalazłem tam żadnego
    cobranda - pewnie taki był zamysł autorów.

    W każdym razie widzicie jak łatwo manipulować takimi zestawieniami.
    Alior wcale nie musiał wygrać chociaż jego karta również jest niezła
    (obecnie to moja główna).

    Mogłoby również być info nt. możliwości wykonywania przelewów z rachunku
    karty oraz przeliczniki walut przy płatnościach w innych walutach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS