    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Date: Tue, 8 Apr 2003 10:23:10 +0200

    Damian wrote:
    > ranking jest niemiarodajny w mojej odczuciu...
    > ciekawe ile kosztuje pozcjonowanie ?

    kazdy tego typu ranking jest niemiarodajny i pozbawiony sensu. Widac to
    szczegolnie na przykladzie kont osobistych gdzie z reguly wygrywa konto w
    PKO BP...
    Jesli ktos chcialby zrobic interesujacy ranking to musialby dokonac analizy
    nie globalnej ale dla konkretnych przypadkow - np. 1 analiza dla karty o
    najnizszych kosztach (wydania, dlugosci grace period, ubezpieczenia etc), 2
    ranking dla najnizszego kredytu (oplata, oprocentowanie, etc), itd. Wowczas
    kazdy spojrzalby pod katem tego co jest dla niego najistotniejsze.

    D.