-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Paweł" <p...@c...to>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Ranking kont według ich zamykania
Date: Wed, 18 Jun 2003 13:55:18 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 29
Message-ID: <bcpk0o$q0n$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <4...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: merkury.elbud.krakow.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1055937368 26647 193.91.27.98 (18 Jun 2003 11:56:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jun 2003 11:56:08 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246974
[ ukryj nagłówki ]moje doświadczenia :
numer 1 - inteligo - jedna rozmowa tel + przysłany mailem wzór pisma +
wysyłka pocztą
i po miesiącu sprawa załatwiona
numer 1 w bankach marmurowych to BSK - sami od siebie na firmowych
formularzach mają część przewidzianą do oderwania i wręczenia klientowi
informacji że konto zostało zamknięte - nie trzeba sie o to
upominać/prosić/awanturować - jak to często bywa w innych marmurach
natomiast zdecydowanie niemilie wspominam City - procedura trwała chyba ze 4
miesiące - z czego przez dobre 3 miesiące bank ignorował fakt że nie chcę
byc już ich klientem - dopiero po dość twardej rozmowie dotarł do nich ten
fakt
Kiepsko również wyglądało to w BPH - olbrzymia kolejka, totalnie długotrwała
procedura, przez ponad godzinę nie udawało się im zamknąć konta bo "system
nie pozwala", sugestie pracowników że to wszystko to przeze mnie i przez
moje cudowanie - doszło do tego że pani mnie próbowała pouczać że ona też ma
konto w PeKaO którego nie używa ale nie robi takich cudów i zamieszania i
nie likwiduje go !!!
w końcu okazało się że konto nie chciało się zamknąć bo system wciaż widział
jakąś dawno zlikwidowaną lokatę sprzed ładnych kilku lat - ale stres mi
pozostał, te miny pracowników, westchnienia kolejki za moimi pleacami (bo
zablokowałem jedną kasę na ponad godzine) - w sumie dramat - nigdy więcej
BPH
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.03 12:56 Tomasz Opalski
- 18.06.03 13:19 Paweł
- 19.06.03 08:33 Janusz Plantagenet
- 19.06.03 09:48 Mentos
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
Najnowsze wątki
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...