eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRanking kont według ich zamykaniaRe: Ranking kont według ich zamykania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <p...@c...to>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking kont według ich zamykania
    Date: Wed, 18 Jun 2003 13:55:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <bcpk0o$q0n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: merkury.elbud.krakow.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1055937368 26647 193.91.27.98 (18 Jun 2003 11:56:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jun 2003 11:56:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246974
    [ ukryj nagłówki ]

    moje doświadczenia :

    numer 1 - inteligo - jedna rozmowa tel + przysłany mailem wzór pisma +
    wysyłka pocztą
    i po miesiącu sprawa załatwiona

    numer 1 w bankach marmurowych to BSK - sami od siebie na firmowych
    formularzach mają część przewidzianą do oderwania i wręczenia klientowi
    informacji że konto zostało zamknięte - nie trzeba sie o to
    upominać/prosić/awanturować - jak to często bywa w innych marmurach

    natomiast zdecydowanie niemilie wspominam City - procedura trwała chyba ze 4
    miesiące - z czego przez dobre 3 miesiące bank ignorował fakt że nie chcę
    byc już ich klientem - dopiero po dość twardej rozmowie dotarł do nich ten
    fakt

    Kiepsko również wyglądało to w BPH - olbrzymia kolejka, totalnie długotrwała
    procedura, przez ponad godzinę nie udawało się im zamknąć konta bo "system
    nie pozwala", sugestie pracowników że to wszystko to przeze mnie i przez
    moje cudowanie - doszło do tego że pani mnie próbowała pouczać że ona też ma
    konto w PeKaO którego nie używa ale nie robi takich cudów i zamieszania i
    nie likwiduje go !!!
    w końcu okazało się że konto nie chciało się zamknąć bo system wciaż widział
    jakąś dawno zlikwidowaną lokatę sprzed ładnych kilku lat - ale stres mi
    pozostał, te miny pracowników, westchnienia kolejki za moimi pleacami (bo
    zablokowałem jedną kasę na ponad godzine) - w sumie dramat - nigdy więcej
    BPH


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1