  • Data: 2015-01-08 19:41:29
    Temat: Re: Raport z KRD - wiarygodny?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Jan 2015 17:00:46 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Jeśli panienka w windykacji ma dostęp do wpisywania/wymazywania i od razu
    > wklepała że dostała dowód wpłaty to nie widzę powodu dla którego miało by to
    > potem komputerom zająć więcej niż góra kilka sekund (skoro prawie radzą
    > sobie z wyborami to taki jeden wpis to pikuś...).

    Aż mnie zaintrygowałeś i pogrzebałem pod kątem jakichś specyfikacji. KRD ma
    wszystko pięknie opisane i udokumentowane, np.:

    http://info.krd.pl/Programista/Dokumentacja-technicz
    na/Nicci
    http://info.krd.pl/Programista/Dokumentacja-technicz
    na/Nicci/Download/Protoko%C5%82-Nicci-3-1/Specyfikac
    ja-protokolu-Nicci-3-1

    Więc wpis mógł faktycznie zniknąć bardzo szybko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl