  • Data: 2015-01-09 11:26:22
    Temat: Re: Raport z KRD - wiarygodny?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 9 Jan 2015 10:28:56 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Dziwi mnie, że wybory nie zostały kiedyś tak raz na zawsze załatwione (do
    > niedawna nie miałem nawet żadnych podejrzeń że to tak nie jest zrobione).
    > Jeden serwer i dostęp dla poszczególnych komisji. Przecież tych komisji jest
    > znacznie mniej niż klientów banku. Przecież oni nie wpisują każdego głosu
    > osobno tylko podliczone - w sumie chyba parędziesiąt liczb całkowitych (góra
    > 4-bajtowych) na komisję - czyli około 1kB danych na komisję (zakładając że
    > listy są już wcześniej wpisane). Wydaje się, że to śmieszne ilości do
    > przesłania/obrobienia.

    Tam w praktyce było nieco więcej pracy ale jeśli się robi to od d* strony 3
    miesiące przed terminem i praktycznie rękoma jednej studentki, to efekt nie
    może być inny :)

    W KRD trochę ludzi mają jak na taki podmiot: http://it.krd.pl/
    A kto pracuje w Nabino już wie cała Polska.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl