  • Data: 2012-02-15 09:46:18
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Feb 2012 09:41:54 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Ironia losu, nie?
    >Kto 30 lat temu - przed upadkiem ZSRR - pomyślałby, że dojdzie do
    >sytuacji, gdy bogaty "zachód" padnie na kolana przed komunistycznym
    >rządem Chin i będzie prosił o pomoc.

    Hmmm, sam upadek "Zachodu" to i od strony ekonomicznej i moralnej był
    przewidywany przez wielu (choćby i przez przytaczanego przeze mnie
    Murraya Rothbarda, który "rozprawia się" z systemem pieniądza
    kontrolowanego całkowicie przez rząd). A z kolei propagowaniem wolnego
    rynku 30 lat temu zajmował się m.in. w Chile, Jugosławii i Chinach
    Milton Friedman, więc pewnie i dla niego skuteczność propagowanych
    rozwiązań nie jest zaskoczeniem.
    Milton Friedman o (strefie) euro też się wypowiadał, np.
    http://libertas.cba.pl/?p=87

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski