  • Data: 2012-02-15 21:05:02
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <z...@g...pl> wrote on 2012-02-15_17:28

    > Tania demagogia to jest mówienie że dzięki tym "obietnicom"
    > będziemy elitą elit, coś znaczyć i karty rozdawać.

    Pewnie.

    > Tu trzeba się ostro stawiać i targować bo takie Niemcy np. na nas
    > zarabiają (wydają 1 euro a zarabiają 1,2 euro)

    Wiedzą jak prowadzić interesy :-)

    > Jakoś te ostatnie badania są skrzętnie przemilczane.

    No bez przesady, jeśli dają nam zarobić i dzięki temu jakoś ciągle
    idziemy do przodu najlepiej w EU, to ja bym im na ręce nie
    patrzył, tylko na to co do naszej kieszeni idzie.
    Naród wybrany od wieków wie, że podstawą biznesu jest "zarób i daj
    zarobić innym" i nieźle na tym wychodzi. A u nas tylko: "niech ja
    stracę - żeby tylko inny nie zarobił więcej niż ja".

    > To nie jest żaden solidaryzm czy wzniosła idea tylko czysty
    > bezwzględny biznes.

    Właśnie, ale co to ma do mojego pytania ?

    witrak()