  • Data: 2012-02-16 09:18:23
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Feb 2012 17:16:32 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-15_15:30

    >A to dawanie kasy to co konkretnie jest ?

    a jakie to ma znaczenie? Czy nie powinniśmy najpierw naszych długów
    spłacić (a przynajmniej przestać je powiększać), a dopiero potem
    myśleć o "pomocy" innym? Jaki jest sens pożyczać komuś na (bodajże) 2%
    i spłacać własne obligacje - 6%-owe?

    Czy mając na głowie rachunki za gaz, jedzenie, hipotekę, pensję
    sprzątaczki i jednocześnie zadłużenie na kwotę wielokrotności Twoich
    rocznych dochodów - byłbyś skłonny oddać sąsiadowi rezerwy
    pozostawione "na czarną godzinę" tylko dlatego, że ów sąsiad jest też
    zadłużony, ale nie chce mu się pracować 5 dni w tygodniu (uważa, że 4
    wystarczą) i już mu bank nie chce pożyczyć?

    Oddam głos innym:
    http://www.rybinski.eu/2011/12/oswiadczenie-w-sprawi
    e-wykorzystanie-rezerw-dewizowych/
    http://www.wykop.pl/ramka/1029805/kazda-rodzina-pozy
    czy-po-2-tys-zl-europejskim-bankrutom/

    >Bo gwarancje to nie kasa tylko obietnica. Więc może kasa

    ... którą trzeba spełnić, gdy nastąpi "to coś".
    Zagwarantowałbyś komuś np. moją pożyczkę czy mój weksel? Pewnie tak,
    skoro to nie kasa, a tylko obietnica? Na jaką kwotę Twojej gwarancji
    mogę liczyć?

    >(prawdziwa) jest na EBC ? Ale to nie na Grecję... Wuięc o co
    >konkretnie chodzi ? - i bez taniej demagogii, please.

    słusznie: nie tylko na wykup greckich "papierów" EBC pożycza bankom.
    Także na "papiery" innych bankrutów.
    http://kryzys.mises.pl/2012/02/15/ebc-robi-zaklady-l
    tro/
    --