  • Data: 2009-09-08 10:52:33
    Temat: Re: Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h85brh$dil$3@inews.gazeta.pl...

    > No widzisz coś nie bardzo u Ciebie z tym myśleniem. Dostajesz towar i
    > popisujesz umowę na zapłacenie za ten towar w ratach. Jeżeli chcesz oddać
    > towar to rozwiązujesz umowę - skąd tutaj pomysł, że ktoś ma Ci dać jakieś
    > pieniądze i to jeszcze zupełnie nieoprocentowane? Caritas czy jak?

    Pewnie masz racje
    Ale to Polska jest, ja w niej żyję już kilkadziesiąt lat i nie takie rzeczy
    widziałem.
    Inżynieria finansowa ma się u nas dobrze- patrz omijanie Belki, czy ostatnie
    sprawa z Eurobankiem
    Więc tak gdybam czy i tu się nie uda.
    Pewnie nie ale zapytac nie zaszkodzi

    > PS Ustaw poprawnie kodowanie, albo zacznij korzystać z prawdziwego
    > czytnika ;)

    A coś mam źle? Na tych ustawieniach piszę już kilka lat na kilku grupach i
    nikt mi uwagi nie zwracał.
    A outlook expres jest jak dla mnie ok i żadnego innego czytnika instalować
    nie zamierzam.
    Ale jesli faktycznie mam coś nie tak to napisz to zmienie- nie problem.

    Krzysiek