  • Data: 2009-09-08 10:32:17
    Temat: Re: Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:07:03 +0200, kris napisał(a):

    > Pomy?leae to ja pomy?la?e ale jak jest w praktyce to nie wiem i dlatego
    > pytam.
    > Teoretycznie- sklep towar przyj?ae musi. Ban jest zainteresowany abym
    > terminowo sp?aca? raty.;))0

    No widzisz coś nie bardzo u Ciebie z tym myśleniem. Dostajesz towar i
    popisujesz umowę na zapłacenie za ten towar w ratach. Jeżeli chcesz oddać
    towar to rozwiązujesz umowę - skąd tutaj pomysł, że ktoś ma Ci dać jakieś
    pieniądze i to jeszcze zupełnie nieoprocentowane? Caritas czy jak?

    PS Ustaw poprawnie kodowanie, albo zacznij korzystać z prawdziwego
    czytnika ;)

    Xenocide