    From: Sigma <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raty lub kredyt na dowód i student - jak to jest?
    Date: Tue, 04 Mar 2008 01:07:14 +0100

    W dniu 2008-03-02 13:08 JasonKidd pięknie wystukał/a:

    > Możesz podać jakieś przykłady?

    Nie czekaj na przyklady. To jest pułapka. Sama się o tym przekonałam.
    Chodzi o przyciągnięcie klienta. W sumie tak Cie wymaglują, że ledwie
    żyw do domu wrócisz.
    Poszlam do Multibanku w Sadyba Best Mall. Tam wisi reklama, że na
    oświadczenie można wziąć pozyczkę 1000zł i płacić po 20 zł raty.
    Później to się okazało oszustwem, bo pan (początkujący i niegramotny z
    podstaw tych produktów bankowych jak i z komputera) powiedzał, że byłoby
    to placenie po 30 prę zł z czymś za te raty. W rezultacie nie potrafił
    zrobiś symulacji, ciagle się plątał po tych aplikacjach, ja już byłam
    mokrzusieńka ze zmęczenia i pośpiechu oraz nerwów. Stalam tam cały czas
    a spieszyło mi się. Polecał mi konto bankowe, konta nie dał, pożyczki
    tez nie dał, bo nie umiał sprawdzić ,moich danych osobowych, sam nie
    wiedział czego chciał (podejrzewam, że łapówkę). Wyszłam stamtąd
    dosłownie wsciekła i spocona na wiartrzysko na dworze, straciłam
    półtorej godziny i jeszcze na dodatek się rozchorowałam. Moja noga u
    tych przyjezdnych karierowiczów, robiących z ludzi balona nigdy nie
    postamie. Mnie pozostał tylko straszny ból w sercu i w domu sie
    strasznie rozryczałasm, przez to, że bylam naiwna i poszłam do tych
    oszukańców a wyszłam przemaglowana i beż umowy na gotówkę.
    Pozdrawiam serdrcznie!