    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: 19 Mar 2003 11:53:32 +0100

    On Wed, Mar 19, 2003 at 11:40:02AM +0100, Bartol Partol wrote:

    >Ja sie na to godze, bo uwazam ze warunki sa sensowne. Nikt mnie nie
    >zmusil. Sam tego chce. I jeszcze jestem zadowolony.

    Musi masochista ;-)

    >Tego to akurat nie rozumiem.

    Inteligo zawsze bylo platne. Niby 'nie funduj marmurow bankom', ale
    nie dosc ze siedziba zamarmurowana to jeszcze teraz pkobp ich kupilo ;-)

    >Chodzilo mi o rozdawanie w sensie ogolnym. Wszyscy bardzo lubia miec
    >wszystko za darmo i bardzo sie oburzaja, gdy ktos chce od nich jakas
    >kase za wykonanie uslugi. To nienormalne.

    Wydawalo mi sie ze mamy okres kiedy nastepuje __konkurencja__ i jesli
    ktos oferuje mi pewne uslugi za darmo to dlaczego to ma byc w
    jakikolwiek sposob nienormalne?

    W tej sytuacji zaczynam zadawac sobie pytanie - dlaczego kosztuje to w
    inteligo? ;-)

    >Ja sadzisz, ile bank na Tobie zarabia?

    Sadze ze zarabia wystarczajaco. Zreszta - skalkulowal to sobie - konto
    w rb kosztuje 10zl miesiecznie.

    >OK. Niepotrzebujesz, uzywac nie musisz. Moim zdaniem obsluga konta w

    Zartujesz z ta obsluga - przeciez to tylko interfejs, nie nazywaj tego
    obsluga konta, prosze ;-)

    >Inteligo jest jedna z lepszych w Polsce. W tej sytuacji krzyki "ku*&^
    >obcieli oprocentowanie spie(*&^%$#" sa smieszne. Najpierw trzeba sie
    >zastanowic, co tak naprawde jest najwazniejsze i czy warto cos zyskac
    >kosztem czegos innego (pare groszy za pogorszenie obslugi).

    Pogorszenie?

    Wiesz na co np. byly przeznaczane pieniadze ktore placisz inteligo? Na
    generowanie spamerow 'kliknijnalinktozarobisz50zl'. Na rozdawanie tej
    kasy ludziom, ktorzy sie potem denerwowali ze nie dajemy im
    __zarabiac__ na chleb!

    Swoja droga nie rozumiem w czym gorszy jest przelew z multi - w koncu
    tak stwierdziles.

    >Ja wole zyc biedniej i wygodniej, niz byc bogatym oszczedzajac na
    >wszystkim. A znasz powiedzenie najbogatszy na cmentarzu?

    Nie, nie znam. Poza faktem ze kazdy tam kiedys wyladuje.

    --

    --w