    From: "cocolino" <jwojciechowski@WYTNIJ_TOvision.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re:_kredyt_mieszkaniowy_w_DB_-_prze
    Date: Wed, 7 Jan 2009 20:57:01 +0000 (UTC)

    pracuje w firmie developerskiej, kt&oacute;ra dosta&sup3;a kare za klauzule
    niedozwolone, klienci polubownie lub drog&plusmn; s&plusmn;dow&plusmn; walcz&plusmn;
    o usuniecie tych klauzul z umowy... je&iquest;eli UOKiK uzna, ze s&plusmn; to
    klauzule niedozwolone mimo podpisania juz umowy nie musisz sie do nich
    stosowa&aelig;... w przypadku mojej firmy zadzia&sup3;a&sup3;y masowe zg&sup3;oszenia
    klient&oacute;w do UOKIK posz&sup3;y upomnienia pisemne z urz&ecirc;du ale nie
    ugi&ecirc;li sie i dostali bardzo du&iquest;&plusmn; kare a teraz wystarczy ze klient
    w s&plusmn;dzie powo&sup3;a sie na kare na&sup3;o&iquest;on&plusmn; przez UOKiK ...
    chcia&sup3;abym zwr&oacute;ci&aelig; uwag&ecirc; &iquest;e byc mo&iquest;ne DB od
    razu przychyli cie do decyzji urz&ecirc;du by unikn&plusmn;&aelig; kary, trzeba
    jednak przekona&aelig; sie ze z tym zapisem mo&iquest;na co&para; zrobi&aelig; i
    zamierzam dzia&sup3;a&aelig; je&iquest;eli popr&plusmn; mnie mam nadzieje, &iquest;e
    wi&ecirc;cej os&oacute;b zg&sup3;osi sie do urz&ecirc;du... jutro mam dzwoni&aelig;
    do KNF jak nie tu to obiecali mi w UOKiK pomoc. Moja firma straci&sup3;a nie tylko
    pieni&plusmn;dze przez kare ale du&iquest;o klient&oacute;w sie od nas
    odsun&ecirc;&sup3;o, wiem ze doradcy w DB ze swojej strony tez pisz&plusmn; podania
    by przywr&oacute;cili normalne zasady (bo chyba tylko w tym banku rata r&oacute;wna
    to rata r&oacute;wna niewa&iquest;ne ze klienci mog&plusmn; mie&aelig; problem na
    d&sup3;u&iquest;sza met&ecirc; p&sup3;aci&aelig; takie raty w PLN.

    pzdr
    ka&para;ka
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl