eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt mieszkaniowy w DB - przeliczenie długości okresu bez zgody klienta?Re: kredyt_mieszkaniowy_w_DB_-_przeliczenie_długości_o
  • Data: 2009-01-07 19:13:03
    Temat: Re: kredyt_mieszkaniowy_w_DB_-_przeliczenie_długości_o
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie nie wiem o co chcesz walczyć. Zawarłeś umowę. Zgodziłeś się
    > na warunki. Raczej nie odbiega ona jakoś znacząco od zasad rynkowych.
    > Zamiast tracić czas i walczyć piszesz pisemko (DB da ci formularz
    > gratis), płacisz 150 zł i masz raty niższe.
    > No a LIBOR już przecież nie będzie mocno spadał.

    kto wie, może będzie dążył do 0% ;-)

    > Co do kursów w DB, to poszaleli ze spreadem w trakcie zawirowań na
    > rynku, ale teraz też mieści się w granicach przyzwoitości.

    w innych bankach jest podobnie, a nawet gorzej więc odnośnie spreadu nie
    ma co kruszyć kopii, szkoda tylko, że DB nie przyjmuje CHF w gotówce...

    > Obsługę mają chyba najgorszą na rynku (doradcy są ok, ale procedury
    > tragiczne), no ale oferta jest chyba nadal bardzo atrakcyjna.

    jak dla mnie to obsługa i procedury były rewelacyjne, z doradcą
    spotkałem się chyba 2x, wszystkie papiery, zaświadczenia itp...
    przesłałem mu emailem w formie skanu

    > BTW. jak ktoś szuka kredytu i ma dobrą zdoloność, historię kredytową
    > itp, to okazuje się, że Citi ma na prawdę rewelacyjną ofertę. Warto
    > zapytać - dla mnie to było ogromne zaskoczenie. Zaznaczam, że to
    > oferta tylkko dla osób mających bardzo dobrą zdolność, nieruchomość i
    > środki własne.

    czyżby? a to ciekawe, próbowałem się z nimi kontaktować (jakieś 2 lata
    temu), ale pomimo obietnicy kontaktu nie odezwali się więc odpuściłem
    temat...może teraz jest lepiej

    --
    pozdrawiam
    RobertS