  • Data: 2013-11-08 15:07:02
    Temat: Re: Re:mBank - opłata za konto walutowe. IDlOCl TAM SĄ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" napisał w wiadomości grup

    > Nie pojmuję tylko, czemu opłata jest pobierana w USD. Przelałem 10 zł na
    > konto walutowe. Pobrało 3,11 USD. Saldo dostępne: -0,24.
    > Tego się przelać już nie da (77 groszy), bo krzyczy, że kwota zbyt mała.
    >
    > Czy dobrze rozumiem, że próbujesz przelać z konta o ujemnym saldzie?

    Niedobrze. Próbuje przelać 77 groszy na docelowy rachunek z ujemnym saldem i
    nie da się, bo zapewne minimalna kwota przelewu to 1 zł. Zatem albo musi
    wygenerować nadpłatę albo przelać jeszcze więcej, tak aby po pobraniu
    prowizji nadal pozostało ponad 1 zł w USD.

    Zabezpieczenie przed amatorami zaokrągleń (za 2 grosze 1 cent).