  • Data: 2013-11-08 15:19:40
    Temat: Re: Re:mBank - opłata za konto walutowe. IDlOCl TAM SĄ?
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Tak właśnie jak piszesz. Wg mnie pobierają opłatę niezgodnie z regulaminem.
    Skoro twierdzą, że konto kosztuje 10zł, to niech tyle pobierają.
    Jeśli chcą pobierać z USD, to niech ustalą opłatę na 3,5 dolara albo coś w tym stylu.
    To co jest teraz, jest dla mnie niepojęte, bo wychodzi na to, że konto kosztuje
    10zł+różnica w spreadzie dolara.