  • Data: 2008-12-09 11:39:58
    Temat: Re: Realne oprocentowanie overnight w aliorze
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:561a66c1-2304-4de8-872d-a09a003ef8b8@i24g2000pr
    f.googlegroups.com...

    Niestety na grupie nie padla jednoznaczna odpowiedz. Jezeli wiecie, to
    szkoda, ze wymadzacie sie, odbiegacie od tamatu zamiast odpowiedziec
    wprost :(
    Zapytam wiec ponownie - jakie jest wg Was (super znawcow tematu)
    realne oprocentowanie (w stosunku rocznym) tej lokaty?

    Padła jednoznaczna i to między innymi ja jej udzieliłem, ale nie tylko ja.
    Wysil się i poszukaj, bo nie chce mi się liczyć drugi raz.

    marekz