  • Data: 2009-05-14 08:07:29
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    XXL pisze:

    > Czy umiałbyś udowodnić przed sądem, że L.Wałęsa rzekomo donosił za pieniądze
    > na swoich kolegów jako "TW Bolek". Masz takie niezbite dowody?

    "Wśród wielu wątków, w książce "Lech Wałęsa. Idea i historia" Zyzak
    zawarł także informacje o działalności Urzędu Ochrony Państwa wobec
    byłego prezydenta. Twierdzi, że na początku lat 90. funkcjonariusze UOP
    skonfiskowali dokumentację na temat Wałęsy z Państwowego Domu Młodzieży
    we Włocławku, gdzie pod koniec lat 50. miał mieszkać były prezydent.

    Zyazk twierdzi, że od swoich informatorów wie, że UOP kradł dokumenty o
    Wałęsie również z Państwowego Ośrodka Maszynowego w Łochocinie, w którym
    od 1961 r. Wałęsa pracował: - W Łochocinie wspomnienia o działalności
    funkcjonariuszy UOP są ciągle żywe, stąd część osób niechętnie wypowiada
    się pod nazwiskiem - mówi "Rz" Zyzak. - Rozmawiałem m.in. z byłym
    brygadzistą w POM, który na początku lat 90. pracował w tamtejszym
    dziale kadr. Był naocznym świadkiem działalności UOP."

    "Jak pisze "Rz", [...] Sławomir Cenckiewicz, współautor
    książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii". - Na początku lat
    90. UOP gromadził wszelkie materiały na temat Lecha Wałęsy. M.in. ukradł
    akta przywódcy "S" ze Stoczni Gdańskiej - mówi. - Wiele dokumentów
    bezpowrotnie zaginęło - mówi Cenckiewicz i przytacza przykład
    dwukrotnego wypożyczenia przez Wałęsę teczki TW "Bolka" i zaginięcia
    części materiałów z niej. Sprawę ujawnił w 1996 r. Siemiątkowski."

    http://www.tvn24.pl/-1,1594077,0,1,zyzak-uop-kradl-a
    kta-walesy,wiadomosc.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania