    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Realny Madryt
    Date: Thu, 14 May 2009 20:24:47 +0000 (UTC)

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zamiast podliczać innych podlicz siebie. Co Ty dla Polski zrobiłeś?

    a kto to polska czy z głodu kwiczy gadasz jak przygłup o kimś kto nie
    istnieje :)

    > Wszystko
    > to się działo, a Ty gdzie wtedy byłeś? Co ja mam z tego, że snujesz się po
    > tym świecie?

    a co ja mam z tego że ty się snujesz buraku czy ty myślisz że jesteś
    bożyszczem i inni na ciebie mają robić leniwy ćmoku :) jak zrobiż ci się na
    rękach odciski od pracy wtedy zabieraj głos a nie wypielęgnowane rączki jak
    dupa niemowlaka

    > Miałbym jakąś szkodę jakbyś zniknął nagle? Ilu by Cię
    > opłakiwało? Ilu by zauważyło?

    sram na to czy mnie ktoś będzie opłakiwał czy nie żyję dla siebie i na siebe
    i niech każdy żyje w taki sposób a nie czycha na innego na którego wsiądzie
    i będzie go dojił tak jakby drugi urodził się po to aby pracować na niego

    > Taki mądry jesteś to powiedz czy w zeszłym
    > roku zarobiłeś 2 mln pln jak jakiś głupi elektryk, a w tym 1 mln w cztery
    > miesiące? Spójrz w lustro. Nie musisz pluć od razu.

    sram na dwa miliony i na sto milionów głupek gada a głupki jemu płacą
    zresztą za gadanie nie można się wyżywić a jeżeli można to jest to żadna
    praca tylko cwaniactwo i oszustwo niech wałęsa i ty węźcie sobie swoje
    miliony do grobu kup sobie złote trumniaki, złoty sygnet i złote zęby
    ale palant z ciebie golsa się urodziłeś i golas umrzesz