    From: "olob kowalski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Realny Madryt
    Date: Fri, 15 May 2009 07:13:41 +0000 (UTC)

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Dzisiaj Lechu tez ostro pierdolil glupoty. Mowil, ze Traktat Lizbonski nie
    > jest dobry ale trzeba go przyjac. To podobne do jego poprzednich okreslen
    > typu "nie chcem ale muszem", "plusy ujemne", "jestem za, a nawet przeciw".
    >

    > "Wałęsa tym samym kolejny raz podkreślił, że nie jest do kupienia. Na
    > pytanie, dlaczego zatem jeździ na zjazdy eurosceptycznej partii, były
    > prezydent odpowiedział: - Albo barykady i palenie, albo rozmowa i
    > przekonywanie. "
    >

    > Mamona przeslonila mu zupelnie wszystko.
    >
    > D.

    wałęsa teraz za gadanie się wziął jak rozpasał się tak jak kiedyś ci z
    którymi walczył to teraz nagle sztuczna inteligencja mu uderzyła do głowy
    zapomniał wół jak cięlęciem był ciekawe jak wałęsa by gadał będąc dziś po
    stronie robotnika czy wtedy też rozmowy byłyby jego domeną
    ten gość jest burakiem który był pacynką w rękach byłych rządzących
    zobaczycie że za rok dwa odechce się wszystkim polakom demokracji wałęsy
    przewrotu w 1989r itd. jak głód zajrzy większości w oczy jak będą ścigać was
    banki za kredyty jak dzieci wasze będą was pytały co się stało że nie
    możecie sobie pozwolić na to co było przed laty wtedy odechce się wam
    demokracji i tzw. wolności wtedy zobaczycie że władza wchodziłą wam w tyłek
    że byliście jak dzieci w przedszkolu w którym władza rzucała wam cukierki a
    za plecami was zadłużała robiła z was niewolników ot całą demokracja wałęsa
    i wolność