  • Data: 2007-09-28 21:25:57
    Temat: Re: Regulamin KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 23:10, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:1191012196.103167.299800@19g2000hsx.g
    ooglegroups.com...

    > Jesli juz, to mozna dodac do tego celu jeszcze karty BOS z niziutkim
    > oprocentowaniem.
    >
    > Czy bezprowizyjne wypłaty gotówki i czy jest opcja przeniesienia karty?

    Popatrzalem w TOiP - sa prowizje za wyplaty bankomatowe,
    przelewow w TOiP nie widze - moglem tu przechwalic, zapominajac, ze
    romawialismy o przelewach, a nie o oprocentowaniu wykorzystanych
    srodkow na karcie (ktore faktycznie jest niziutkie)

    > limitu w rachunku (szczególnie bez prowizji za odnowienie), to jest to
    > lepsze niż karty. Ja oceniam, że takich możliwości nie mam,

    Podalem info o parametrach kolegi, ktory ma tam kilka lat konto
    firmowe.

    a z drugiej
    > strony noszenie jakichś świstków, generowanie opodatkowanego dochodu a potem
    > otrzymanie 20k czy 30k limitu uważam za stratę czasu i środków.

    Przyznasz, ze masz raczej specyficzne oczekiwania (jesli chodzi o
    zaspokojenie ich KK) odbiegajace od profilu "przecietnego uzytkownika"
    KK.