  • Data: 2007-09-28 21:10:25
    Temat: Re: Regulamin KK
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1191012196.103167.299800@19g2000hsx.googlegroup
    s.com...

    Jesli juz, to mozna dodac do tego celu jeszcze karty BOS z niziutkim
    oprocentowaniem.

    Czy bezprowizyjne wypłaty gotówki i czy jest opcja przeniesienia karty?

    Natomiast pozakartowo, to znowu np,
    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/limit/index.h
    tml

    Widzę marketing o 4 milionach. Zbyt wiele wiem o mBanku aby w to uwierzyć.
    Ale nie przeczę, jak ktoś ma możliwości uzyskania dostatecznie wysokiego
    limitu w rachunku (szczególnie bez prowizji za odnowienie), to jest to
    lepsze niż karty. Ja oceniam, że takich możliwości nie mam, a z drugiej
    strony noszenie jakichś świstków, generowanie opodatkowanego dochodu a potem
    otrzymanie 20k czy 30k limitu uważam za stratę czasu i środków.

    marekz