    From: "stary" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Reka noga mozg na scianie
    Date: Tue, 15 Mar 2011 21:49:37 +0100

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    news:a6cc403d-9b6c-4b02-ac62-d04993aaa65c@fe9g2000vb
    b.googlegroups.com...
    ...a oko na widelcu!
    http://tinyurl.com/6hlklnw
    Ten piekny polmisek srebrny przyszedl dzis rano, kupiony za jedne Ł285
    na eBayu. Wydawalo mi sie, ze niemal po cenie zlomu a tu patrzcie
    panstwo- dzisiaj
    kruszce sie wala i miska wyszla calkiem drogo.
    To Japonia sie wali, wycofuje miliardy ze swiatowego rynku. Akcje
    spadaja ale i zloto i srebro
    tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z
    Biblia mnie ocala.
    Inaczej ide pod most w-ski na zebry.

    fatso

    Kiedys kupilem mosiezny nocnik ,i sie wcale nie chwale.

    stary