  • Data: 2011-03-15 20:55:50
    Temat: Re: Reka noga mozg na scianie
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Fatso, tak po starej znajomosci, zainteresuj sie spolka ASTRO z NC

    pozdrawiam

    pIOTER

    Użytkownik "fatso" napisał w wiadomości grup
    9g2000vbb.googlegroups.com...

    ...a oko na widelcu!
    http://tinyurl.com/6hlklnw
    Ten piekny polmisek srebrny przyszedl dzis rano, kupiony za jedne ?285
    na eBayu. Wydawalo mi sie, ze niemal po cenie zlomu a tu patrzcie
    panstwo- dzisiaj
    kruszce sie wala i miska wyszla calkiem drogo.
    To Japonia sie wali, wycofuje miliardy ze swiatowego rynku. Akcje
    spadaja ale i zloto i srebro
    tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z
    Biblia mnie ocala.
    Inaczej ide pod most w-ski na zebry.

    fatso