  • 1. Data: 2011-03-15 12:32:45
    Temat: Reka noga mozg na scianie
    Od: fatso <f...@t...net>

    ...a oko na widelcu!
    http://tinyurl.com/6hlklnw
    Ten piekny polmisek srebrny przyszedl dzis rano, kupiony za jedne Ł285
    na eBayu. Wydawalo mi sie, ze niemal po cenie zlomu a tu patrzcie
    panstwo- dzisiaj
    kruszce sie wala i miska wyszla calkiem drogo.
    To Japonia sie wali, wycofuje miliardy ze swiatowego rynku. Akcje
    spadaja ale i zloto i srebro
    tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z
    Biblia mnie ocala.
    Inaczej ide pod most w-ski na zebry.

    fatso

  • 2. Data: 2011-03-15 14:44:05
    Od: "G W" <g...@W...gazeta.pl>

    fatso <f...@t...net> napisał(a):

> [...]
    > spadaja ale i zloto i srebro
    > tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z

    Chwila wytchnienia dla wicked witch w czasie wymuszonej "likwidacji"
    japończyków.
    Suma sumarum inflacja w góre wiec sie masz co fatso przejmować zwlaszcza jak
    swoje dobra rodowe gromadziłeś średnio po 10 usd za uncje. Nie ma to jak
    stare dobre "broken window fallacy" i bank centralny w roli głównej (BOJ).
    Ciekawe co na to wszystko benek dzis na "tajnym" spotkanku przy kawce i
    ciasteczku. Drukowac czy nie drukować oto jest pytanie.

    george

  • 3. Data: 2011-03-15 16:07:39
    Od: "G W" <g...@W...gazeta.pl>

    G W <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ciekawe co na to wszystko benek dzis na "tajnym" spotkanku przy kawce i
    > ciasteczku. Drukowac czy nie drukować oto jest pytanie.

    Co ja gadam "Drukować czy nie drukowac"... raczej

    "Okradac oszczędzających czy nie okradać oto jest pytanie"

    george

  • 4. Data: 2011-03-15 16:15:34
    Temat: Re: Reka noga mozg na scianie
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 13:32, fatso pisze:
> [...]
    > spadaja ale i zloto i srebro
    > tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z

    Fatso ale ty pomyliles grupy i to nie pierwszy raz to jest grupa
    zbieraczy makulatury nie grupa zbieraczy zlomu.

  • 5. Data: 2011-03-15 17:27:04
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Mar 15, 4:15 pm, Aha <t...@s...com> wrote:

    > Fatso ale ty pomyliles grupy i to nie pierwszy raz to jest grupa
    > zbieraczy makulatury nie grupa zbieraczy zlomu.

    ja tez mam makulature: Chemos, kupowalem po 92 grosiki, dzis ok 50 gr

  • 6. Data: 2011-03-15 18:19:30
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 18:27, fatso pisze:

    > ja tez mam makulature: Chemos, kupowalem po 92 grosiki, dzis ok 50 gr

    W kazdym badz razie o tyle jestes madrzejszy od zbietraczy makulatury ze
    Srebro zawsze na chleb zamienic mozna papier raczej nie.

  • 7. Data: 2011-03-15 20:49:37
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
[...]

    Kiedys kupilem mosiezny nocnik ,i sie wcale nie chwale.

    stary

  • 8. Data: 2011-03-15 20:55:50
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    Fatso, tak po starej znajomosci, zainteresuj sie spolka ASTRO z NC

    pozdrawiam

    pIOTER

    Użytkownik "fatso" napisał w wiadomości grup
    9g2000vbb.googlegroups.com...

    ...a oko na widelcu!
    http://tinyurl.com/6hlklnw
    Ten piekny polmisek srebrny przyszedl dzis rano, kupiony za jedne ?285

  • 9. Data: 2011-03-15 21:08:20
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-15 21:55, pIOTER pisze:
> [...]
    > spadaja ale i zloto i srebro
    > tez. Mam nadzieje, ze ten litewski diabel i ten mnich rozmodlony z

    Ciekawe jakie notowania mialby profesor Balcerek jakbyu byl notowany na
    gieldzie ?

  • 10. Data: 2011-03-16 11:02:11
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    >Ciekawe jakie notowania mialby profesor Balcerek jakbyu byl notowany na
    >gieldzie ?

    O ile byłby dopuszczony do notowan. Ten jegomośc to ma wyjatkowo krótka
    pamiec jezeli chodzi o wlasne dokonania, jak np upychanie deficytu
    budzetowego w funduszach celowych.

    Votum nieufnosci dla niego z 1999 r wlacznie z uzytym wowczas okresleniem
    'schladzanie gospodarki' to moj pomysl.

    pIOTER