eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacjaRe: Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.astercity.net!n
    ewsfeed.gazeta.pl!topaz.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Reklamacja
    Date: Wed, 12 Feb 2003 13:36:57 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 47
    Message-ID: <b2df5d$vm5$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <b29945$dt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <b2994m$1jn$1@moles.pbk.pl>
    <b29add$e8q$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <b29dgc$jq5$1@absinth.dialog.net.pl>
    <b2a7iq$n73$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <3...@g...pl>
    <b2aagb$o8a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <3...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1045053421 32453 62.21.33.99 (12 Feb 2003 12:37:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2003 12:37:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1123
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1123
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:228456
    [ ukryj nagłówki ]

    news:3E4A2E42.BD8B4566@go2.pl, RobertS <r...@g...pl>:
    > Don Pedro napisał(a):
    >>
    >> Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
    >> uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć.
    >> Może jednak ktoś wie...
    > reczywiscie nie ma, przepraszam
    >
    > zapewne w kazdym banku bedzie inaczej, jak podasz nazwe banku to moze
    > ci ktos napisze jak bylo w jego przypadku
    >
    > np. u luksasa:
    > reklamacja telefoniczna (na ktorej rozpatrzenie maja 2 tyg), po
    > tygodniu odpowiedz pisemna ze kwoty reklamowanej nie musze splacic
    > i info ze w ciagu 2 m-cy reklamacja zostanie rozpatrzona
    >
    > po 2 m-cach (3 dni przed uplywem terminu ktory sami sobie wyznaczyli)
    > list z info ze reklamacje uznaja, przepraszaja i licza na dalsza
    > wspolprace
    >
    > imho prosciej niz w citi, bo nic nie musialem podpisywac ;)

    Ale UWAGA na tę procedurę!
    W nastepnym miesiącu całkowite zadłużenie jest obniżone o reklamowaną kwotę.
    Jeśli będziecie spłacać całkowite zadłużenie uwidocznione na wyciągach, to
    wszystko będzie OK, dopoki za np. 3 miesiące nie zakończy się reklamacja w
    ten sposób, że pierwotne obciążenie znowu się pojawi w systemie. Wówczas w
    następnym miesiącu (w moim przypadku 4 mies. po reklamacji) pojawią się
    nieoczekiwane odsetki za 3 mies. niepelnej spłaty (u mnie 60zł)!!!

    Z tym że u mnie ostateczna decyzja reklamacyjna nie precyzowała
    jednoznacznie, że "reklamacja odrzucona", tylko że "nastąpiło uznanie". A
    było to u mnie uznanie inicjowane przez pierwotnego obciążyciela (chyba pod
    wpływem zapytania VISY (?)).

    Złożyłem reklamacje pisemną od tych odsetek powołując się na 2 zapisy
    regulaminowe: spłatę całości zadłużenia oraz wyciąg pocztą jako drogę
    powiadomienia o całości zadłużenia. Pewnie nie zostanie uznana, a do Arbitra
    nie będzie mi się chciało iść.

    W każdym razie ostrzegam, uważajcie.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1